راهنمای گارانتی و مرجوعی
گارانتی و مرجوع نمودن کالا یکی از مهم ترین فاکتور ها برای هر فروشگاه و فروشنده می باشد از این رو تیم توسعه و گسترش آس جانبی سعی در برنامه ریزی اصولی، دقیق و بدون باگ را در این امر دارد تا تجربه ای لذت بخش را در بحث خدمات پس از فروش برای مشتریان عزیز فراهم آورد.
طبق قانون تجارت الکترونیک تمامی کالاها و خدمات آس جانبی حداقل 7 روز ضمانت اصالت و سلامت کالا دارند، این عبارت به این معنی است که محصولی می تواند گارانتی متفاوت تری داشته باشد اما در پایین ترین حد ممکن ضمانت 7 روزه اصالت و سلامت کالا پابرجا می باشد، با این حال دقت داشته باشید تمامی محصولاتی که دارای گارانتی شرکتی معتبر می باشند خارج از سرویس خدمات پس از فروش آس جانبی می باشند و پیگیری و مرجوعی کالا یا محصول تمام و کمال بر عهده شرکت گارانتی کننده و مشتری می باشد و فروشگاه اینترنتی اس جانبی هیچگونه مسئولیتی در قبال پاسخگویی به چنین سفارشاتی ندارد.
مشخصات و اطلاعات سفارش مد نظر در قسمت های عنوان، تنوع ها و تا حدودی مشخصات فنی صفحه محصول ذکر شده است و ملاک ما برای تصمیم گیری در مورد محصول ارسالی صرفا همین موارد می باشد و موارد دیگر مانند عکس های گالری تصاویر محصول به هیچ وجه قابل استناد نبوده و ملاک ما برای تعویض کالا به دلیل ناهمخوانی سفارش با بسته تحویلی نمی باشد، بنابراین مواردی مانند کشور سازنده، پارت نامبر، اقلام همراه، رنگ و سایر تنوع ها را بر اساس عنوان، تنوع ها و تا حدودی مشخصات فنی با دقت مطالعه کنید، چرا که مدرک و مستند برای ما و شما همین موارد می باشد.
واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش جهت مرجوع نمودن کالا با شما ارتبط می گیرند اما در نظر داشته باشید که اولین و اصلی ترین پلتفرم پیگیری کالای مرجوعی یا مشکل دار تلگرام می باشد بنابراین مشتری در صورت صلاحدید کارشناس خدمات پس از فروش موظف است مدارک و مستندات مورد نیاز را در تلگرام ارسال نماید تا پیگیری های لازم و بحث موردنظر توسط مشتری و کارشناس خدمات پس از فروش انجام شود، دقت داشته باشید که هرگونه مشکل یا مورد مشکوک به مرجوعی در صورتی که توسط شرکت حمل و نقل کننده انجام شود هیچگونه ارتباطی به فروشگاه اینترنتی آس جانبی ندارد و پیگیری تمام و کمال باید میان مشتری و شرکت حمل و نقل کننده انجام گیرد.
در صورتی که محصولی برای برگشت تایید شود در ابتدا اولویت با تعویض کالا با کالایی مشابه محصول ثبت شده می باشد و اگر موجودی محصول مدنظر به اتمام رسیده باشد فروشگاه اینترنتی آس جانبی این حق را دارد که دقیقا به اندازه مبلغ فاکتور ثبت شده روی همان سفارش برگشتی، وجه پرداخت شده را به مشتری برگرداند و مشتری حق اعتراض به این دو مورد را ندارد، با این حال تا حد امکان سعی ما بر این است که با تعامل صمیمانه و با احترام به مشتری در صورت برگشت کالا، طبق صلاحدید مشتری نسبت به تعویض با مشابه کالای برگشتی، تعویض با محصولات دیگر و یا برگشت وجه اقدام نماییم، البته دقت کنید که امکان تعویض کالا با کالاهایی در رده قیمتی کمتر از فاکتور اولیه وجود ندارد و در صورتی که مشتری قصد تعویض با کالایی گران قیمت تر از فاکتور اولیه را دارد نیز باید مابه التفاوت دو فاکتور توسط مشتری پرداخت شود.
دقت داشته باشید تنها راه برگشت محصول از تمام نقاط به جز مشهد پشت پیشتاز می باشد و در صورت استفاده از هر روش دیگر مرسوله برگشتی مشتری تحویل گرفته نخواهد شد و مجدد به مقصد مشتری بدون هیچگونه تغییری باز خواهد گشت، برای برگشتی های مشهد نیز در صورتی که پیک مسئول این امر باشد هزینه آن تماما بر عهده مشتری می باشد و آس جانبی هیچگونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد، همچنین در ابتدای تحویل مرسوله به شرکت پست توسط مشتری، هزینه اولیه ارسال برعهده مشتری می باشد و سپس با دریافت کد رهگیری پستی و اطلاع آن به واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش در تلگرام هزینه ارسال محاسبه و به حساب مشتری واریز خواهد شد، ضمنا تمامی واریزی ها از جانب فروشگاه اینترنتی آس جانبی برای هر موضوعی مانند عودت هزینه کالای برگشتی یا تقبل هزینه ارسال کالای برگشتی تا نهایتا 72 ساعت بعد از دریافت بسته برگشتی توسط آس جانبی انجام خواهد شد.