راهنمای ارسال
ارسال آس جانبی از پنج روش مجزا تشکیل شده است، اولین راه ارسال از طریق پست پیشتاز می باشد که با توجه به وزن و مشخصات مرسوله موردنظر هزینه ارسال تعیین خواهد شد و مشتری ملزم به پرداخت هزینه ارسال قبل از رسیدن مرسوله و دریافت کد رهگیری پستی می باشد، ضمنا پیگیری وضعیت مرسولات پستی بعد از دریافت کد رهگیری پستی بر عهده فروشگاه اینترنتی اس جانبی نمی باشد و از طریق وبسایت پست قابل پیگیری می باشد، راه دوم ارسال از طریق تیپاکس می باشد که با توجه به صلاحدید مشتری در بیمه، زمان ارسال، جزئیات مرسوله و... مشتری حق انتخاب ارسال تیپاکسی را دارد و هزینه ارسال این روش به صورت پس کرایه بوده و مشتری درب منزل فقط نسبت به پرداخت هزینه ارسال اقدام می نماید و هزینه سفارش و فاکتور مورد نظر به صورت آنلاین پرداخت می شود، همچنین برای پیگیری وضعیت سفارش از لحظه دریافت کد رهگیری تیپاکسی نیز باید به وبسایت تیپاکس مراجعه کنید و فروشگاه اینترنتی آس جانبی مسئول پیگیری و رهگیری مرسوله شما نمی باشد، راه سوم نیز باربری می باشد که معمولا برای سفارش های سنگین، وزن زیاد، همکاری و تعداد عمده کاربرد دارد و به لحاظ هزینه وارده شاید منطقی تر از روش های دیگر باشد، راه چهارم و پنجم صرفا برای مشتریان عزیز که در شهر مشهد و شهرستان های اطراف مشهد ساکن هستند کاربرد دارد و با احترام به ساکنین سایر شهرها این روش های ارسال برای بقیه شهرها غیرفعال می باشد، تیم توسعه و گسترش آس جانبی در نظر گرفته است تا برای ساکنین درون شهر مشهد به جز محدوده های حرم مطهر ارسال رایگان و پرداخت درب منزل توسط پیک آس جانبی را فراهم آورد تا خریدی لذت بخش تر و با رضایت بیشتر را تجربه کنند، اما برای ساکنین محدوده حرم مطهر و حومه مشهد ارسال رایگان و پرداخت درب منزل جایز نیست، با این حال برای هماهنگی ارسال کالای مشتریان عزیز در شهر مشهد از واحد بسته بندی و ارسال آس جانبی با مشتری ارتباط گرفته خواهد شد تا دچار سردرگمی و ابهام نشوید، ضمنا ارسال پیک عمومی به محدوده های حرم مطهر و حومه مشهد نیز به صورت پس کرایه می باشد. ناگفته نماند که طبق صلاحدید تیم توسعه و گسترش آس جانبی در صورتی که مبلغ فاکتور مشتری بیشتر از پنج میلیون باشد و مجموع قیمت سفارشات مشتری در یک ارسال بیشتر از پنج میلیون باشد ارسال رایگان پستی برای حساب کاربری ایشان فعال خواهد شد و می توانند از این هدیه استفاده کنند.